همایش بزرگ عاشقان ولایت


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

روز جمعه 90/8/27 بسیجیان عشایر شهرستان و حومه با اسلحه های خود حضور باشکوهی در مقر سپاه جدید عهدی جدید با ولایت و رهبری داشتند.

این همایش که با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) سردار بوعلی و نماینده مجلس شورای اسلامی حاج آقا قبادی شاهرخی و مسئولین شهری برگزار گردید در ابتدا سرهنگ بهاروند فرماندهی ناحیه کوهدشت ضمن خیر مقدم به جانشین سپاه استان و مسئولین شهری با دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه » شوری دیگر به بسیجیان عشایر دادند و در ادامه سردار بوعلی با تشکر از حضور بسیجیان عشایر مطالبی را پیرامون مسائل و تهدیدات اخیر دشمنان داشتند و حضور بسیجیان را در چنین مراسماتی موجب یاس دشمنان دانستند در ادامه مراسم سرهنگ دوم نورعلی و بسیجی گرانمایه با سرودن اشعار لکی فضایی دیگر به مراسم دادند.


در نهایت نیز حاج آقا شاهرخی قبادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نیز با ایراد سخنانی از حضور بسجیان عشایر قدردانی و بسیج و سپاه را سرمایه های این نظام دانستند که این سرمایه ها باعث یاس دشمنان ما شده اند و زنده بودن نظام را مشروط به زنده مانده سپاه و بسیج دانستند .

در این مراسم که بسیجیان عشایر حضوری باشکوه داشتند بار دیگر نشان دادند که همیشه در صحنه حاضرند و تحت امر رهبری در هر  صحنه ای حضور فعال دارند و بیعتی دوباره با نظام و رهبری بستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 27 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody